Trafikkaos i Borås

Det här inlägget postades i Hjälten. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Trafikkaos i Borås

  1. Alice skriver:

    Jag…förstår inte. Jag förstår ingenting på den den här bloggen. Jag har för fan ett IQ på 121 och jag fattar INGENTING. Detta stör mig något oerhört. Förklara snälla?

    • Hej förvirrade läsare, det är inte alltid lätt att hänga med. Jag kan tänka mig att detta kan bero på en några olika anledningar.
      Du kan vara en sån som tycker att det är cooolt att ara katolik, då tror jag aldrig att du kommer skratta åt/med denna blogg och behöver inte lägga ned mer av din värdefulla tid på att försöka förstå. Om nu detta inte är fallet så tror vi inte att det är avhängigt din intelligens hurvida du kommer fatta någonting, då återstår ju som i vanliga livet bara hårt arbete. Så börja med att dricka en Red Bull så att du har de bästa förutsättningarna för att ta dig an denna uppgift. Det du behöver göra i ruset av sportdrycken är att göra research på en nivå så att Jan Guillou skulle bli stolt. Detta är i och för sig en omöjlighet eftersom han nog endast kan bli stolt över sig själv men nog om det, vi tycker att du skall läsa hjältens blogg på http://coltingblogg.com, hans twitter flöde. När du håller på så läs gärna även http://blog.svd.se/maratonbloggen på SVD samt http://erikwickstrom.se som utfyllnadsinformation. När du gjort detta så orde innehållet i vår blogg klarna för dig. Mycket nöje!

  2. Frida skriver:

    När man har klart för sig vad saker och ting här kommer ifrån så är det bara stört kul!

Kommentera

